Gott och blandat

 Hej hej min vän!
Idag visar jag lite gott och blandatbilder :). 
 
Här i Örebro finns det en gata som heter Hertig Karls Allé. Tidigare har det varit en allé med träd på grönytan som finns mellan filerna. Nu har man tagit bort träden, men några av trädstammarna finns kvar och är konst numera. Jag gillar det!
 
Jag har ingen aning om vad detta är... Något förslag??
 
Nu finns det blomsterängar istället och det är galet vackert tycker jag!!
 
Svampen finns med på en av trädstammarna.
En uggla... Snyggt!
 
Jag var hemma med barnen måndag och tisdag, eftersom skolan var stängd för barnen. Vi hade ett par mysiga dagar faktiskt och jag tror vi alla behövde det efter helgen, där vi sov alldeles för lite. 
 
Tess tycker om att leka med sin docka. Hon gick och hämtade en av sina blöjor och tog på dockan :). 
Haha. 
 
Söt när hon sover (annars också förstås). 
 
Här leker hon "gubben i lådan", med Hello Kitty, som fick ligga under filten medan hon sjöng... 
 
De stora buskarna som växer på grannens gård sågades ner och det var spännande för stora och små att kolla in :). 
Mycket intressant!
 
Seth lekte med lego tillsammans med Cornelia och sedan satt han lite och spelade när han var ensam igen. 
Tess var trött och lekte med lego hon också. Hon blir så stolt när hon får sitta och plocka med Seths lego. Han är en snäll brorsa han.
 
Nu önskar jag dig en härlig kväll och en fin dag imorgon!!!
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0