Gräsänka

Hejsan!
Idag åker Stefan med sitt nya jobb på Kick off till Mallorca. Joråsåatte... Vi som är landstingsanställda brukar också göra det ;) haha.
Så roligt för honom!!
 
Nu till oss andra idag:
Seth ägde mig på Kalaha! Jag hade ingen chans alls. Gissa om han var nöjd :). 
 
Gandalf var också rätt nöjd och låg på bordet och kollade in när vi spelade.
 
Tess hade tofsar idag när hon gick till förskolan. De satt kvar (men hade flyttats från att de satt bakpå huvudet till detta:

Hon har ALDRIG tofsar en hel dag!! Men idag hände det alltså! 
 
Nu ska Tessiluttan stoppas i säng. Får se hur lång tid det tar idag att lägga henne. Vi läser "kaninen som så gärna ville somna" för henne. Det ska vara en bok som hjälper barn att somna, skriven av en psykolog. Pyttsan att Tess somnar till den! Ibland får man läsa den två gånger - och då är det en låååååååång godnattsaga!!!  Vet inte om jag tror på det där jag, men jag har läst om andra kompisar på Instagram osv som läser denna bok och deras barn somnar så gott så. Haha. Men jag är inte bitter hehe.
 
Wish me luck!!!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0