Helgen

Uj uj. Blir ett sent och kort inlägg om helgen...

Igår morse fick jag sovmorgon, vaknade till färdiglagad frukost, åkte och storhandlade för mig själv... Så lyxigt!!!!!
Jag fick dock avstämning på allt!!! När man handlar för över 2000 kr så blir det en del... 
Haha, lite svettigt men jag skrattade mest åt det. Tur att jag var själv och inte hade något barn med mig...

På eftermiddagen åkte vi till Varbergaparken, där Mellringekyrkan hade event för familjer. Riktigt nice!!!!
Seth drog upp i klättergrejen Så fort vi kom dit...
Man ser honom längst upp där som en liten prick.

Tess nöjde sig med rutschkanan.


Det var sång av en barnkör och tävlingar och så lite prat av en man som bla berättade om Jesus.

Vi kunde inte stanna så länge för vi var bjudna på 30 årskalas. Så roligt!!! Tyvärr tog jag nästan inga kort... Vad hände?? Brukar ju alltid ta massa kort, men inte igår.
Ett kort på Tess och mig blev det iaf :). Tess ville gunga och åka rutschkana mest hela tiden.
Det var riktigt roligt att va på kalaset och träffa massa fina människor!

Idag fick jag sovmorgon igen - värsta lyxen - och sedan åkte vi till Västerås och gick på möte i Lifecenter. 

Jag och barnen var på Kidz. Såååå bra!

Efteråt fikade vi med vännerna Myrsell, som är från Avesta men numer bor i Västerås. Så roligt!!!

Sen har vi grejat här hemma och jag har gjort smörgåstårta och bakat tårta. Sen kom Elias och Matilda hit och vi har pratat om hösten för Connectchurch Örebro. Så spännande!!!!!
Men nu ska jag försöka sova lite :).

Stor kram till dej min vän!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0