Home sweet home

 Halloj min vän!
 
Imorse vaknade vi upp till denna vy:
Inga fel alls. Jag blev så sugen på att få ligga kvar i sängen och läsa, äta på balkongen, läsa lite till, titta på någon film och sedan sova en natt till och åka hem som imorgon. Men jag jobbar imorgon och så längtade jag väldigt mycket efter barnen! Så det var inte jobbigt att åka till Söderköping och hämta dem :).
 
Hemma igen med mina två pärlor!!!
 
 
Älskade, älskade ungar!!!
 
När Stefan la Tess tog jag mig en promenad. Plötsligt fylldes himlen av fåglar och jag kom att tänka på Hitchcocks Fåglar (trots att jag aldrig sett denna film haha). 
Detta är bara en bråkdel av alla fåglar som flög över mig. 
 
Jag kände mig iakttagen... Haha. 
 
Vi har det riktigt vackert häromkring.
Ingen fel vy på promenaden.
 
När jag kom hem, gav sig Stefan iväg och sprang och jag la Seth. Det är härligt att lägga honom, för det kommer alltid så mycket funderingar och bra samtal på kvällen. Det gäller bara att man lägger honom i tid, så man hinner med alla funderingar och sånt. 
 
Nu ska jag snart sova, för imorrn är det jobb igen, som sagt. 
Jag sammanfattar denna helg med Tacksamhet och enorm Glädje! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0