Vilken kväll

Hej min vän!

Wow! Idag har det varit sommar!! Så skönt! 
Efter jobbet åkte vi, Hallmans och Nyströms ut till Hjälmargården för att bada, hänga och åka vattenskoter. Inga fel alls!!!

Barnen!


Ebba och Matilda!

Alex!

Seth och Stefan ska åka vattenskoter.

Ja, det är ju så långt ifrån när jag tar kort med mobilen... Men de hade en härlig åktur iaf!!

Jonas, Tess och Cornelia.

Elias tar emot när Seth kommer tillbaka. 

Jonas testade också på att köra :).

Tess är en riktig badkruka haha och doppar som mest fötterna.
Ebba är däremot i vattnet heeeeela tiden! 

Sen åkte grabbarna vattenskidor efter skotern. Gissa om Stefan har trivts!!!


Sen var det min tur att åka med Stefan lite. Jag är väl inte så förtjust i dessa aktiviteter - tittar gärna men deltar helst inte - men jag ville tänja mina gränser lite och det var ok. :)
(Alex tog kortet).

Barnen testade att sitta på den.

Då ville Tess också förstås :).

Sen skulle vi äta glass!
Kompisarna Ebba och Tess!

Så söta!


Haha! Glass överallt!

Vilken härlig kväll vi haft!!! 

Nu önskar jag dej god natt!!
(Ska packa och greja innan jag somnar men ändå...)

Kram 


Kommentarer
Postat av: Mummen

Vilken fin och härlig kväll, välförtjänt. Kramar

Svar: Ja det var det verkligen! Ni verkar också haft en fin kväll ❤️❤️
Maria

2015-08-07 @ 06:56:15
Postat av: Alexandra

Ja verkligen den var en av sommarens bästa ❤❤❤

Svar: Verkligen ❤️❤️
Maria

2015-08-07 @ 08:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0