Älskade vänner och krupp

Hej hej.
Hur har du det??

Visst är det vackert ute nu??
Här står jag utanför jobbet och väntar på min familj dom varit på Lek och Bus med:
Lucas och Oliwer!!! Bästa kompisarna från Avesta!!! Seth fick det i födelsedagspresent av oss 😊😊. Den lyckan!! 

Eftersom jag jobbade var inte jag med där, men med och åt middag och myste nu ikväll!! Oh vad jag älskar och saknar mina fantastiska vänner Ullis och Jonas. Du som hängt här inne länge vet att vi hängde mycket när vi bodde i Avesta...

Barnen...

Tre bästa vänner! 

Tess och Salma fanns inte när vi bodde i Avesta, men de hittade varandra och lekte jättebra hela eftermiddagen. Så mysigt!!
Och så fullt av saker det blev överallt. Haha, de drog ut hela Tess rum nästan...



Goa tjejer!!

Älskade vänner!!!

Tyvärr har Tess blivit dålig nu ikväll och har fått åka till jourvårdcentralen med Stefan, för att få medicin så hon kan andas igen. Mammas lilla tjej. Det gör så ont i hjärtat när hon är dålig. 

Hoppas de kommer hem snart.

UPPDATERAT:
Det visade sig att hon har krupp, så de fick åka till akuten istället för att andas in en annan medicin, som inte fanns på jvc. Hoppas de inte behöver vänta för länge... 
Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0