Dan före dan...

Men först lite från igår...
Jag har ju inte berättat att Tess fått streptokocker. Stefan var med henne på VC i måndags och nu har hon penicillin i 10 dagar. Hon är inte jättepåverkad mer än ont i magen. Ingen feber eller så, så det är ju skönt.
Hon fick iaf va hemma igår också och följa med mig och julhandla det sista! 
Det roligaste med det var nog att sitta i denna bil...

På väg hem somnade hon gott i bilen. Helt slut efter ett par timmar på Marieberg.
Hon somnade om i puffen när jag burit upp henne.
Hon har sovit dåligt sista tiden så hon behövde få sova lite mer på dagen igår.

Idag åkte vi till Dalsjöfors och Stefans bror med familj. 
Ska bli så härligt att fira jul tillsammans.
Det var fint väder när vi åkte, men efter några mil öste regnet ner...
Family on the road...
i Skövde gjorde vi ett depåstopp på Max.

Nu ikväll har barnen klätt granen. Så mysigt!!!





Kusinerna ställde upp på att va med på kort! Yey!!!
Haha detta med att va med på kort...

Jona, Ellika, Mina, Seth och Tess.

Seth ville inte va med på kort. Hoppas han kan tänka sig va det imorrn 😊.
Den här damen ville mer än gärna va med. 

Nu hoppas jag du får en fin kväll!!
Ses imorrn!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0