Julbord

Idag har jag varit på julbord med mitt jobb. Vi var på wild wild west och där serverades vanligt julbord, men också pytonorm, zebra, buffel och krokodil. 
Jag smakade inte något av det. Jag mådde liksom lite illa av tanken att äta orm... Blä. 
Efterrätten var magisk! Det var bara så svårt att välja vad jag skulle ta bland allt!!! 
Det var de små faten... Eh! Helt galet stora fat till både mat och efterrätt. 

Alltså morgnarna är så mysiga! Seth och Tess går först till Tess rum och öppnar adventskalendern där. Tess pratar och sprudlar och tycker det är så mysigt. Och Seth gillar att bygga ihop legot 😉.
Mys! 

Hoppas du har en fin kväll!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0