Nyårsafton 2015...

Ja men, det här med att ha ett barn med astma...
Tess var feberfri igår och idag och avslutade 10 dagars penicillinkur idag. Hon har inte krupp längre heller. Så vi åkte iväg på härligt nyårsfirande!!!
Här är lite bilder från det 😊:

Brudarna redo för fest!

Jag och barnen...

Hela familjen redo!!

Mina favoriter!!

Vackert på väg till Lanna!! 
Fika med Rasbergs och Sandra!
middag när alla kommit!


Så roligt att lära känna nya härliga människor!!

Tess blev mer och mer rödblommig under kvällen, men vi höll henne vaken lite längre än vanligt, sen fick hon lägga sig. Efter ca en timma vaknade hon och var febrig... Hon kunde inte komma till ro igen med värk lite här och var och illamående, som hon blir vid feber.
Stackars liten!! Så Stwfan skjutsade hem mig och henne. Seth ville så gärna vara kvar så Stefan och han är kvar där ute resten av kvällen. Stefan erbjöd naturligtvis sig att va hemma med Tess, men jag vill va det. Han tog hela den hemska natten med krupp och jag tycker om att ha koll på henne... 

Så nu ser det ut såhär. Verkar som hon fått en ny infektion direkt igen. Stackars liten!!

Men vi fick iaf en riktigt härlig em/kväll tillsammans!!! Så glad och tacksam!!!

Nu ska jag läsa in det nya året 😊

GOTT NYTT ÅR!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0