Ditten och datten

Halloj!
Hur har din dag varit? 
Seth är fortfarande riktigt hängig. Dessutom är han ovanligt tyst :). Han har jättesvårt att prata och han som alltid håller låda haha. Stackarn, men han kan skratta åt det också. 

Idag har Stefan varit hemma och jag har jobbat. Sen har Stefan utbildning så då blir jag hemma. Torsdag och fredag är vi - jag och barnen - lediga och ska hem till mamma och pappa så jag hoppas Seth är tillräckligt pigg så vi kan åka dit. 

Tess har fått en ny stol. Hon vill alltid sitta på en vanlig stol så då köpte vi en vanlig, men hög stol till henne. Hon gillar den än så länge.
Ruffsetuffsan.





Han är inte för pigg min lilla kille.


Idag fick han lite energi och orkade sitta och spela lite. Naturligtvis med sällskap av Tess. 
Han är allt en go storebror! Finaste ever!

Jag måste avsluta med att visa vad jag fick av Stefan på alla hjärtans dag. Hihi han känner mig :).

Det syns inte riktigt hur rosa och blingig den är. Den är underbar :). 

Stor kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0