Min Stefan

Idag vill jag hylla och celebrera min älskade!!! Idag fyller han 39 år. Ett år kvar tills han blir "gubbe" :). 

Jag är så glad och tacksam för att han är min. I år har vi varit gifta i 15 år och tillsammans i 17. Vi har känt varandra 19 år. Wow. Tänk att få dela livet med sin bästa vän! 
Stefan är omtänksam, harmonisk, målmedveten, envis, kärleksfull, tålmodig (japp det är han med mig och barnen), rolig och min stora kärlek. 

Tacksam beyond words!!!

Vi började dagen med att fira honom på sängen, som sig bör.

Han fick kaffegrejer, biobiljett från Seth för att gå på bio med honom och tuggummi från Tess. Och så en inbunden "The Messege". 


När Tess somnat ikväll spelade vi spel med Seth. Såååååå mysig, fnittrig stund.


Älskade unge!!

Nu ska Stwfan och jag dricka egenmald finkaffe.

Grattis min darling!!!! <3

Kommentarer
Postat av: Annika

Grattis till honom i efterskott.

Svar: Han hälsar TACK!!! :)
Maria

2015-02-12 @ 09:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0