Tacksam

God kväll! 
Nu har jag landat hemma efter en full dag på jobbet, utvecklingssamtal med Seth, hem laga middag, åka till keramiken och sen hemma nu då. 
Men alltså vad jag känner mig glad att gå unna mig detta att åka till keramiken varje tisdag. Så tacksam!!! 

När jag hämtar barnen så hämtar jag alltid Seth först så följer han med in till Tess. Idag träffade jag en av seths klasskompisars mamma på skolgården och stod och pratade en stund. Seth gick in till Tess ändå och när jag kom såg jag detta genom fönstret:
Jag vet det blev suddigt och man ser inte, men Seth hjälpte henne med ytterkläderna. 

Här fick de syn på mig så jag fick inget bra kort tyvärr. 
När jag lämnade barnen imorse ville Seth följa med och lämna Tess och det fick han förstås. När binda hej då kramade hon Seth och sa "älska dej". Vad glad han blev!!! Han sa detsamma till henne förstås :). Så glad och varm jag blir i hela hjärtat!!

Det var en galet fin himmel ikväll igen.
Så vackert!

I Love this!!! 

Nu önskar jag god natt :).
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0