Hem sköna hem :)

Vi har haft en härlig helg hos Kastös (Stefans bror med familj). De har en vattenläcka och måste göra ett omfattande jobb i huset och Christian är sjuk och har opererats lite akut under julhelgen. Ändå har de orkat med att ha oss och farmor hos sig och dessutom har de orkat va trevliga och härliga, som de alltid är :). Amazing och imponerande!! 

Christian predikade idag och vi var förstås där i deras kyrka. Jag var ute med Tess på kyrktorget, där även Seth, Mina och Ellika hängde efter en stund. De lekte kurragömma och efter en stund var Tess med... Ett, tå, ett... Komme!!! Ropade hon om och om igen. Haha. De hann inte gömma sig så mycket men det spelade ingen roll. De hade kul ändå!

De har en riktigt retrotelefon i pingstkyrkan i Borås:

Det gick inte att låta bli att fota den :).


Fina Ellika!

Fina Mina!

Fina Tess!

Fina Seth!

När vi åkte hem såg vi en helt otroligt vacker måne och jag försökte förstås ta kort på den, men det gick sisådär...


Men ni förstår nog vad jag menar :).

När vi svängde in "på vår gata" utropade Tess: "Hemma"!!! Glad och uppspelt över att va hemma igen sa hon så fort vi kom in: "Tess välling, sitta soffa, titta Sofia". Hon gillar "Sofia den första" :). Så det bidde välling sittandes i soffan och tittandes Sofia på Tv. :). 

Nu önskar jag dej god natt.
Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0