Soffhäng

Goder kväller! 

I em har vi haft en grymt skön stund i soffan och tittat på handboll. Barnen var så nöjda och Tess var väldigt trött för hon var nöjd med att sitta hos mig. HÄRLIGT!!! Jag förstår att det ser ut som om vi alltid sitter i soffan med våra telefoner, men så är det faktiskt inte... Det är nog bara så att det är då jag tar kort. 

Seth vill inte va med på kort... Men ställde motvilligt upp.

Tess hämtade några av sina mössor och satte på oss. 

Hon glömde stänga sin mössochvantlåda så vi hittade katten i den :).

Suddig katt.

Till efterrätt fick barnen glass. Det brukar de inte heller få men eftersom Seth varit hängig så blir det lite mer lyx en vanlig torsdag.

Såhär kan man äta när glassen börjar ta slut och den är lite rinnig...


Och då ser man ut såhär... 


Handbollen var spännande.

Andra tyckte att fååååånen var mer spännande :).

Pamtertanter byxor som jag älskar att ha på mig när jag kommer hem.

Skön stil :).

Nu blire te i soffan med min darling!!
Kram kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0