Soft

God lördag! 
Hur har din dag varit?
Vi har haft en skön dag! Städat lite, dansat till "Emmy och Ella", fikat med Alex och Jonas (härligt som alltid) hälsat på Robert och Pernilla (fantastiskt roligt) och nu hänger vi i soffan och väntar på "Det stora äventyret".

Gandalf har hittat ett nytt ställe att hänga på. 
I Tess garage.

Seth och hon busade där men det syns förstås inte på bilden.

Sen har det ju inhandlats och ätits lördagsgodis. 
Här äter de det samtidigt som de tittar på Jake och hans pirater. Finaste barnen.

Igår hade jag en sån där härlig eftermiddag som finns kvar i hjärtat. Efter jobbet gick jag bort till Karin, en ganska nyvunnen vän, och drack kaffe och pratade i flera timmar. Jag har varit glad i hjärtat hela dagen idag också efter det samtalet. Sånt behövs ibland!

Nu önskar jag dej en fin kväll och fortsatt bra helg!

Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0