Vår dag

Ännu en dag går mot sitt slut... En härlig dag med härlig familj. 

Vi har handlat på second hand  där allt såldes för halva priset. Låååååång kö var det, let me tell you! 

Tess och jag tog det lite lugnt en stund mitt på dagen. Det kan behövas när det är high life hela tiden.
Tess och jag softar...

Och så lite bilder från dagen:

Matdags.

My Love och jag.


Som jag älskar honom!!!

Kusinkort. Inte alla är helt förtjust i att va med på kort :).

Fina härliga barn!!!

Under julklappsutdelningen var det skönt att sitta i farmors knä en stund.

Jag gillar mitt hår :). 


Vi vuxna bytte inte julklappar med varandra, men hade en julklappslek istället och det var kul!! 

Nä nu ska jag va social innan jag ska sova. Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0