Vinter

Hej mitt vintrland, nu är jag här...
 

Det är riktigt härligt med snön tycker jag. Bara den får ligga kvar. Inte smälta bort, frysa så man halkar runt och sedan smälta igen osv. Nu kan den få ligga kvar en månad eller så tycker jag :). 
 
Inatt sov Tess!! Jag var in till henne en gång och stoppa i nappen och sen sov hon till 6:30! HAR ALDRIG HÄNT FÖRUT!! HALLELUJA!!! Får se hur det blir inatt för hon har ont ikväll. Hon har redan hört av sig och gråtit och sagt aj...(Har inte frågat henne, men jag tror det är benet som bråkar). Men en natt är ju ändå mer än ingen natt, eller hur!!!
Imorse var barnen sådär mysiga. Tess vill gärna "hålla handen" och gå till sitt rum eller in i vardagsrummet för att dansa eller så. Jag hann ju förstås inte med, så det blev suddigt...
Fina barnen!
 
I förmiddags var vi hos härliga Emma, Andreas och Sofia. De har köpt ett helt fantastiskt fint hus och jag är allt lite avundsjuk på dem ;). 
Det skiljer ju bara 2 dagar på dessa töser. 
Fika. Undrar om det händer något spännande där ute :)?
Bustjejer när del ekte kurragömma med Seth. Är dock inte så säker på om de följde de gängse reglerna :).
 
Efter lunch gick Jonas, Cornelia, Sebbe och Seth ut och jag hängde på efter en stund. Det har ju snöat och blåst hela dagen, men det var ändå härligt att va ute!
Så här kommer massa bilder från de timmarna vi var ute:
Alla tre barnen på en åkgrej.
 
Bara Seth som syns i hoppet, men de är där alla tre. 
 
 
 
Det här med små hopp är populärt i slutet av backen. Påminner mig om denna bild:
På Seth från mars 2011 när vi åkte på kullen vi hade nära oss i Avesta. 
 
Men nu fortsätter bilderna från idag. 
Skönt med bänkar vid backarna... (Nu har vi förflyttat oss fån vår kulle bakom huset till större kullar lite längre bort.)
 
Cornelia.
 
Sebbe.
 
 
Haha.
 
Jonas ville också flyga :). HAHAHA.
 
Snökrig är kul :).
 
Haha. 
 
Nu önskar jag dig en härlig kväll och härlig söndag imorgon!! 
Kramar.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ser ut som ni hade det roligt 😃😃😃
Kram ❤️❤️❤️

Svar: Ja det var det 😊
Maria

2015-01-24 @ 22:10:09
Postat av: Emma

Vilka fina kort på våra tjejer! Kom snart tillbaka <3

Svar: Tack!! De är ju fina de där två :). Jag kommer GÄRNA tillbaka snart!!! Kanske ett gemensamt födelsedagskalas senare i vår?! :)
Maria

2015-01-30 @ 20:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0