Yo yo

Yo yo där ute i vintern!! Här har det snöat i över ett dygn - konstant! Men nu verkar det lugna sig lite...

Ikväll får det bli bilder från dagen, som vanligt :). 
Är lite för trött nu. Vi har suttit och spelat spel ikväll. Det gör vi alltför sällan!!!

Nåja. 

Seth och jag åkte till Hindersmässan på förmiddagen. Tess och farmor var hemma och Stefan var och jagade (sista dagen på älgjakten).

Seth och jag träffade fina Linda en snabbis på ett café. Så roligt - även om det inte blev så lång stund.
Min fina vän!!!

Vi åkte buss, Seth och jag och det var nog det bästa tyckte han :).
På väg från bussen hade vi snöbollskrig. Härliga unge!!!




Älskar denna kille!!!

Hemma har vi sen mest haft det gott och lugnt. Seth hade en kompis här och de klarar sig ju själva.

Tess är en tjej ut i fingerspetsarna och tycker om att pyssla och styra runt och kan göra det långa stunder.

Idag var det dockan som fick sova på en xylofon...

...och ha en filt på sig. Detta styrde hon med läääänge.

När Stefan kom hem fick hon provsitta jaktstolen.
Nöjd tjej.

Pappas snusnäsduk passade bra till mantel.
"Tess fiiiiiin," sa hon flera gånger :).

Sen satt vi i hennes rum och byggde med lego. Mysigt. 

Hon gömde sig i sin hylla.


Sch... 

Gofia.

När hon lagt sig såg jag denna:
En docka i sko... Haha ja man springer på lite vad som helst här hemma :).

När barnen lagt sig spelade vi Ticket to ride. Oh det var så länge sen vi spelade det!!! Sååååå roligt!!!!

Haha inte för att de ser så glada ut, men vi hade det bra!!

En liten detalj som var kul:
Ingers tåg.
Stefans tåg.
Mina tåg.

Haha. I vissa avseenden är Inger och Stefan lika och organiserade - i andra inte :).

Nu önskar jag god natt efter ett spretigt och ordfattigt inlägg.

Kram kram 



Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för kaffet Mia och för att du villa träffa mig om än en kortis. Tycker så mycket om dig och att träffa dig! Hoppas vi kan ses längre snart!!!

Svar: Tack själv!!!!!❤️
Maria

2015-02-01 @ 19:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0