Borta bra, men hemma bäst :)

Japp, nu är vi hemma igen!! Skönt, men vi har verkligen haft fantastiska dagar!!! 

Synd att semestern blev så kort pga att jag var sjuk, men OTROLIGT skönt att jag fick vara frisk en vecka iaf under semestern, så vi fick denna vecka tillsammans. Vi hade verkligen inte kunnat göra allt som vi gjort denna vecka om jag inte opererats!

Jag börjar alltså jobba igen på måndag, men Stefan och barnen fortsätter vara lediga, så jag tror vi kommer kunna umgås med vänner, göra lite utflykter osv och ha en go sommar ändå. 
Jag är verkligen så tacksam för att jag blev opererad så jag får må bra nu. Tänk om jag mått dåligt hela sommaren... Så jobbigt och trist det hade varit. 

Men det var inte det jag skulle berätta.

Tess hittade farmors fotpall, som min morfar gjort. Skön att sitta på när man tittar på Pippi Långstrump :).

Vi åkte från Inger och Söderköping efter förmiddagsfikat, som bestod av en helt otroligt gos tårta:
Mm jordgubbar, maräng, grädde och lemoncurd. Smask!! 

Vi åkte direkt till Sannahed för att titta på Speedway. Alexander, som Stefan jobbat med körde nämligen och även hans lillebror Martin. Det var länge sen så det var roligt, även om vi alla var trötta.

"Hej hej alla motojcyklaj" sa Tess och vinkade glatt :).

Killarna var mer fokuserade. Stefan sprang lite fram och tillbaka mellan oss och depån för att prata med killarna.


Tur vi hade lite (rätt mycket) godis kvar :).

I väntan på nästa heat...
Bus.


Efteråt gick vi alla in i depån och barnen fick sitta på Alexanders cykel :).


Alltid samma lycka!! 

Nu sover en supertrött Tess och Stefan grillar lite till oss andra. Härligt!!

Hoppas du har en fin helg!!!

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0