Härlig eftermiddag och kväll

Hej hej.
Hur mår du idag??
Jag själv mår bra och är så glad och tacksam för denna eftermiddag och kväll!!
 
Vi hade våra vänner Frida, Jacob, Joel och Jonathan på besök idag. Så gott att ses. Så härliga människor de är! Det var alldeles för länge sedan, men roligt att det blev av idag!!
 
Vi började med att gå ut till lekparken och äta lite mellis och låta barnen leka lite. Det var ju härligt väder så det passade jättebra!!!
Tre av fyra i kompisgungan. De ropar alla "högre", så de är inte så förskräckta som de ser ut att vara på bilden :).
 
Min älskade pojk!!!
 
Tess och Jonathan är födda samma år och de hittade varandra och lekte bra!! Inte massa bråk eller gråt utan de kom bra överens :).
 
Skönt häng :).
 
Sen gick vi in och åt god pulled beef, som Stefan gjort och så grillad potatis till det. 
 
 
Sen pratade vi en massa, barnen lekte och for runt och så åt vi god efterrätt. 
Vit chokladpannacotta med jordgubbar och hallonsås. Barnen åt glass med jordgubbar och hallonsås. 
 
Bra att ha ett litet bord när man är liten :)
 
 
Mmmmmm
 
 
Tur att Hello Kitty får vara med ;). 
 
VI hade en helt amazing eftermiddag och kväll. Är otroligt tacksam för att ha dessa människor i mitt liv! 
 
Nu ska jag passa på att läsa lite innan jag ska sova :) Ta hand om dig min vän och TACK för att du är med mig i min vardag :)!!
 
Stor stor kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0