Packning och utan värk

Morgonlek innan pojkarna vaknade. :)(Stefan och jag kör varannan morgon nu när vi båda är lediga och jag mår bra).

Idag har vi packat och tagit det rätt lugnt. 
Jag reflekterade över förut att för två veckor sedan tog jag diklofenak, spasmofen och oxynorm dagligen och så lite medicin mot illamående på det. De är alla starka mediciner. Idag äter jag inga värktabletter alls. Wow! Förstå vilken skillnad. Jag är så otroligt glad och lättad över att smärtan och sjukdomskänslan i hela kroppen är borta! Att få må bra! Jag hoppas jag fortsätter uppskatta att må bra nu framöver!


Imorrn drar vi till Söderköping! Härligt att få lite semester tillsammans innan jag börjar jobba!

Stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0