Tröttdag

Idag har vi haft en sån här dag...
Tess sov dåligt inatt - tack och lov att det numera är fler bra än dåliga nätter!! Så vi är trötta allihopa och har haft en lugn dag. Så skönt! 

Stefan och jag tittade på en film när Tess tittade på Frost på datorn. 
Bra deal! Sen att man får pausa 20 gånger under filmen för att det händer saker med lillfian hela tiden är en annan sak :).

Så familjen Kindevåg - de som är hemma - har haft en tröttskön dag! Passande eftersom jag from idag har semester och inte är sjukskriven mer! Jihooooo!! 
Jag har semester nästa vecka också sen börjar jobbet. Trist att ha varit sjukskriven nästan hela semestern... Men skönt att jag iaf får en vecka semester så jag inte var dålig och sjukskriven heeeeela semestern!!!
Jag får ta lite mer semester i höst sen. 

Ha en skön fredagkväll!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0