Date

Hej hej min vän.
 
Imorse vaknade jag till denna underbara syn :).
En liten ängel, som kom in till oss någon gång på småtimmarna. 
 
När jag gick in till min andra ängel såg det ut såhär :).
En tröttfis. Det är inte ofta vi får väcka båda barnen, typiskt att de sov så gott en vardag och inte en lördag :).
 
Jag var på kirurgen imorse för ett bedömningssamtal inför operation. Jag vet inte än när operation blir av, men vi hoppas på snart :). Efter läkarsamtalet hade jag en date med en snygging på stan, som jag åt lunch med.
 
Tänk att jag får vara gift med denna going :).  
 
Det var helt fantastiskt väder så vi satt en stund och bara pratade och solade på stortorget. Härligt!
 


Min man är visst en paparazzi :).
 


Det är Open Art här i Örebro igen. Älskar att man satsar på vår stad och att det blir en härlig sommarstad. Jag var inte tillräckligt pigg för att orka gå runt och titta, men jag var upp på en grej som man byggt runt en staty av Engelbrekt, som står på Stortorget. Det var lite annorlunda, men roligt att man kunde se statyn och torget från en vinkel man inte kan annars :)
 
 
Ett av husen på torget har ett spindelnät gjort av strumpbyxor i olika färger på hela fasaden. Rolig idé. 
Haha.
 
Om jag orkar och vädret är ok, så ska vi ta en sväng på stan tillsammans med barnen på söndag (Stefan är ledig då) för att kolla runt lite på Open Art. 
 
Jaha, nu har jag även visat min nya frisyr, som dagen till ära var iordninggjord. Det är inte ofta jag gör mig iordning dessa dagar haha. 
 
Hoppas du haft en härlig dag!!!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0