Dockhus och vattenkrig

Halli hallå min vän!
Hur har din helg varit?
 
Idag plockade vi ner mitt gamla docksåp från vinden. Seth hade den också när han var liten, men han använde den till sina bilar, förstås, haha. Tess har lekt jättemycket med den idag och plockat och sjungit när hon suttit där. Skönt för mig, eftersom Stefan jobbar hela em och kvällen och jag har begränsad ork. Så jättebra att hon lekt med den mycket. 
 
 
Det är skönt att vila lite också då och då :).
 
Seth, Sebbe och Cornelia gav sig ut på lite vattenkrig. Mysigt. Efter en stund var de ett helt gäng med barn som hade vattenkrig. Seth kom in dyblöt (ja, han hällde förstås vattnet som var kvar i hinken han hade med sig ut, rakt över sig innan han gick in haha) lagom till kvällsmaten. 
 
Han hade haft jätteroligt och det gör mig glad!
 
Hoppas du haft en bra helg!!
Hej då från Gandalf och mig :).

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Underbart när barnen leker så bra ❤❤❤

Svar: Ja verkligen!!!❤️
Maria

2015-06-15 @ 13:03:42
Postat av: Annika

Ha, ha. Jag har exakt samma tapeter till mitt dockskåp. Jag har det också framme, men som sagt var så av förståerliga skäl så leker jag inte med det. Katterna brukar ibland göra några tappra försök att rymmas i vardagsrummet, vilket resulterar i ommöblering.

Svar: Haha. Underbart! Vår katt vill vara på taket, men Tess kör iväg henne hela tiden :).
Maria

2015-06-15 @ 21:07:58
Postat av: Annika

Ska kanske förklara vad jag menar med förståeliga skäl:Har bara 5 år kvar till 50, så jag har det som prydnad.

2015-06-15 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0