Liten uppdatering

Jag vet inte vad jag ska säga haha... Stefan är på akuten och syr ett finger som han skadade på jobbet, Tess har någon konstig magåkomma och kräks en del och jag mår skrutt. Seth är pigg och glad iaf och slutar lågstadiet imorrn och har flugit helikopter i helgen :).
 
Här kommer lite bilder från det istället. Det är roligare :).
Här väntar han på att få åka iväg. 
Här lyfter de. 
Och här landar de. 
 
Haha, kanske inte så mycket att se för er andra, men jag tycker det är kul :). 
 
Haha, nu är Stefan tillbaka...
Han ska visst till handkirurgen imorrn bitti och sy...

Vad kan man göra annat än att skratta åt allt?? 
 
Jag ber och hoppas att vi alla mår bättre imorrn och att Seth håller sig frisk så vi får gå på skolavslutning och ha en go kväll imorrn!!

Hoppas DIN helg varit bra!! 
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Han ser lite för glad ut för att vara skadad. Det är ju bara förmycket nu!!
ber för er kram

Svar: Haha ja vi har skrattat en del ikväll för det är lite mycket nu... Vet inte hur vi ska hantera det annars 😊😊
Maria

2015-06-07 @ 23:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0