Min födelsedagspresent

När jag fyllde år fick jag en del pengar från olika personer.
Jag har länge velat ha en tatuering med mina barns namn för även om det är en vanlig grej så tycker jag det är så fint. Innan vi fick Tess tänkte jag mig att ha ett S på insidan av handleden som skulle stå för Seth, Silas och Stefan. Men nu fick vi ju Tess och hon har inget namn på S och då ville jag ha barnens namn. 
Först tänkte jag mig att ha namnen som en fotlänk på vristen, men de har lite för korta namn för att de ska nå runt vristen (om man inte gör bokstäverna jättestora). Så då fick namnen bli som ett armband istället. 

Jag bokade tiden för flera månader sedan och igår blev det av.
Jag blev så sjukt nöjd!! Eftersom tatueringen går runt handleden är det jättesvårt att få ett bra kort som visar hur den ser ut i sin helhet. Men den är jättefin och jag är supernöjd :) och det är ju det viktiga. 

Här är lite kort på den iaf...
Såhär är den rakt framifrån.

Mellan Tess och Seths namn är en liten ängel, som förstås symboliserar Silas. 
Namnen hålls ihop av en kedja och ett hjärta, som för mig symboliserar Stefan och vår kärlek och så min kärlek till barnen. 



Ja, ni förstår grejen... 

Jag har ju en tatuering på benet sedan tidigare. 
Den symboliserar min tro på Jesus. 
Det är en Ichtysfisk och så symbolerna för tro, hopp och kärlek. 

Det gjorde inte alls ont att göra tatueringen, men kanske det beror på att jag tar så stark värkmedicin dagligen... :).

Kram kram 



Kommentarer
Postat av: Lindus

Wow!!!! Vackert!

Svar: Tack 😊
Maria

2015-06-30 @ 23:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0