Örebro tur och retur, ekorre och sång

Hallojsan!

Imorse satte jag mig i bilen och körde till Örebro för att träffa narkosläkare inför operation (som jag ännu inte vet när den blir). Jag fick tid idag och kände att jag inte kan tacka nej bara för att det är ca 16 mil enkel väg för jag är desperat efter att få den där operationen gjord! Trevlig läkare och bra samtal!

Jag passade på att äta lunch med Steff innan han började jobba och åka till jobbet med sjukintyg och säga hej innan jag åkte till Kisa igen. Jag har mått skrutt hela em eftersom det tog lite mycket på kropp och krafterna med denna tur och nu har jag galet ont. Hoppas det lugnar sig snart.

Mamma och pappa har haft barnen och det har gått så bra. Här kommer lite bilder på dem och deras dag. (Mamma har tagit bilderna).
Äntligen har en tand tappats, som varit lös lääääänge!

Svårt att somna när hon skulle sova middag :).

Lek med vatten i sandlådan. De hade även vattenkrig de här två :).



När jag pratade med dem i telefonen på väg hem såg de en ekorre och det blev ett fasligt liv bör ekorren först sprang in i huset och sen ut igen haha. Vi avslutade samtalet och Seth sprang efter för att ta kort.
Dels sprang den upp i körsbärsträdet.

Och sen iväg på staketet. 

Han fick till ett par fina kort tycker jag :).

På väg hem lyssnade jag på musik som vanligt och en sång, som jag tror jag skrivit om förut, berörde mig sådär extra  idag...

Texten är tagen från Casting Crowns låt "Thrive":
Just to know You and To make You known
We lift Your name on High
Shine like the sun make darkness run and hide
We know we were made for so much more
Than ordinary lives
It's time for us to more than just survive
We were made to thrive

Nu önskar jag dej en bra fredag och en bra start på helgen!!!

Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0