Tårar

När man (läs jag) gråter när man pratar med sin chef och sin läkare, då mår man (läs jag) rätt dåligt.
Jag tror på att gråta när man är ledsen, men jag tycker inte om att gråta pga smärta, eller inför människor där jag vill va lite "proffessionell"... Jag gråter sällan av smärta!! Men det är nog nyttigt för mig och säger mycket om hur jag mår. 

Jag har iaf fått lite annan smärtlindring så får vi se vad som sker sen. Just nu får jag ont av vad jag än äter... Jag har en jättebra läkare på VC och det är jag glad för!!!

Är också glad för hemgruppen som var här ikväll. De tar mig som jag är, spöklik i ansiktet, påverkad av medicin, trött och avslagen osv. Tack vare att de var här kunde jag ju va med!!! Tack och lov att Stefan fixade och servade med allt! Han kan han!! ❤️

Nu ska jag försöka sova. 
God natt min vän!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0