Vår eftermiddag

Hej hej.
Hur är det en dag som denna? 

Solen har hittat fram! Halleluja!!!
Jag tog en liten tur till vår närbutik och möttes av syrener på vägen.
Så underbart!!!

Det märks att det snart är sommarlov :).

När jag hämtade barnen (Stefan jobbade så jag fick snällt ta mig till skolan) fick vi vänta en stund på Seth som varit och tittat på fotboll mellan lärarna och niorna. 
Väntan var dock skön i solen.

Stefan jobbar hela kvällen och tack och lov för fina grannar där vi har fått hänga i eftermiddag. Jag gör inte många knop med denna värk och det behöver jag ju inte heller när barnen leker och Alex gör maten :).

Nöjd och glad på "sin" plats :).


Tack för god mat och sällskap! Vet inte hur jag fixat denna eftermiddag utan er!!!

Nu är läget som sådant att så fort jag äter får jag ännu ondare och mår väldigt illa. Har ju stark värkmedicin och illamåendemedicin. Känns sjukt att behöva stoppa i sig så mycket starka grejer... Men skönt att det finns förstås. Jag är sjukskriven två veckor till att börja med. Antingen ska det släppa av eller så får vi hoppas på operation snart.

Hoppas du får en fin helg min vän!!!! 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Det är alltid underbart att ha Er här ❤❤
känns bra när vi kan hjälpa till med det lilla vi kan. Love U ❤ ❤

Svar: kram
Maria

2015-06-06 @ 10:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0