Helgen

Hejsan hoppsan! 
Hur har din helg varit??
Vi har haft det gott och farmor har varit här. Mysigt!!

Igår var vi på en ledardag i Hillsong, Stockholm! Så bra!! Är så glad att vi var där!! Jag var inte/är inte helt 100 än, men stoppade i mig tabletter och orkade ändå. I torsdags trodde jag inte att jag skulle kunna följa med, men jag piggnade ju till i fredags, tack och lov! Så vi kom iväg!
Suddigt, men vi satt rätt långt bak. 


Mattias och Kevin höll oss sällskap i bilen hem. Kul!
Farmor och barnen hade det bra hemma! 

Jag köpte påskliljor för ett tag sen, för det är galet fint, tycker jag. Hoppas de får va ifred för katten bara... 


Den där katten äter ju nämligen och förstör så fort man har fina blommor. 
Tess hade med sig en solros hem, som hon sått på förskolan... Den är förstörd nu pga katten :(.
Krukan är fin iaf! 

Dumma katt. Haha, ögonen ser ju gröna och eviiiiiil ut. Passande ;).

Igårkväll myste vi i soffan en stund innan Seth la sig. Skönt att vi hann ses lite innan sängdgs. 
Härliga unge!
Han var lite svår att få att le, så jag hjälpte honom :).
Imorse såg det ut såhär under frukosten. 

Min familj!
I Love them to infinity... and beyond!
Farmor och Tess!
Haha. Tess smakade på citronen som jag hade i mitt vatten nu i em. 
Surt!
Nu tittar vi på Gladiatorerna jag, Steff och Seth. Och så dricker vi te i påskmuggarna :). Lite tjuvstart, men jag är vuxen och gör som jag vill haha! 

Nu önskar jag dej en bra påskvecka!!

Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Tyvärr till tar vår läkare inte emot fler patienter just nu
Han har superfull. Hoppas ni hittar någon bra! Planeran ni att åka till Nyhem? Eller Strängnäs? ;-) /Lisa Olsson

Svar: Hihi men det blir kul med stavningskontroll ibland :).
Ok då vet jag :).
Det blir tyvärr inget Nyhem i år pga jobben... Ev åker vi ner över ungdomshelgen... Vore roligt att ses :).
Vore nice att komma till Strängnäs också :).
Kram
Maria

2015-03-29 @ 20:00:59
Postat av: Anonym

Oj, stavningskontrollen på min mobil är så jobbig!/L

2015-03-29 @ 20:02:37
Postat av: Anonym

Åh, jobbiga stavningskontroll!;-) /L

2015-03-29 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0