Som vanligt

Hej hej där ute i Sverige!

Igår var Stefan på Kick off med sitt jobb.  HELA dagen. På kvällen fick jag detta kort skickat till mig :).
Hihi.

Seths och min reaktion på det kortet:
Babsan är cool och väldans trevlig vad jag förstår och det är ju så man uppfattar henne när man ser henne bli intervjuad och så.

Seth och jag tittade på Mello och blev glada att JTR och Måns gick vidare till final :).

Idag var jag med Seth på fotbollsträning för nya kläder skulle provas ut och foton för hemsidan tas. 

Han gillar träningen. Idag var de 13 killar där och de verkar ha go stämning i laget!

Hemma igen skulle vi dammsuga av. Barnen satte igång i röran :).
Barnarbete pågår.

Tess har varit lite piggare idag. Halleluja! Så skönt att det vänt!!

Fina Tess.

Jag bad Seth att få ta kort på honom också och han gick med på det men vägrade sitta stilla :).
Älskade pojk!!

Under femmilen sysselsatte vi oss med att ta selfies :). (Men slutet var sjukt spännande så då stod vi och skrek allihopa!)
Smutsig, snorig spexare.





Haha.

Nu ikväll kom mamma och pappa hit och barnen (och vi) blev så glada. Tess sitter här med dockan i knät bredvid mormor - som inte kom med på kortet...

Tess dekorerade morfar med sitt hårband :).

Nu sover barnen och jag ska göra detsamma och ber om att få en natts sömn inatt.  

Stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0