Tofs

Halli hallå min vän. Hoppas du har det bra!! 
Här rullar livet på i väldans fart. 
Stefan jobbar sisådär 14 timmar om dagen just nu och kommer jobba mer än vanligt i mars. Sen går han på vanligt schema. 
Seth har nationella prov nu och har därför inga läxor. Halleluja vad skönt det är!! Dessa läxor är viktiga men träliga, som man säger här i Närke. (Säg inte till Seth att jag sagt det haha.)

Stefan jobbar all night long och jag behövde åka till keramiken och beskicka lite grejer så vi fick ha barnvakt en liten stund. Tack och lov för vänner som ställer upp!! 
När jag kom hem satt Tess och skrattade så hon kiknade. Så mysigt! 
Hon är en solstråle den. En bestämd, envis och ibland förfärligt gnällig solstråle ;).

När jag hämtade henne på förskolan hade hon en tofs i håret. Har aldrig hänt förut. Så fort jag försökt göra en tofs protesterar hon, men nu hade de lekt frisör :). Då gick det bra! 

Jag fick inte ens sätta på mössan, som hon alltid är så noga med.

Nu önskar jag dej en fin kväll!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0