Bilder, bilder och så lite bilder.

Halli hallå min vän!! 

Igår var jag hemma med Tess. Hon var feberfri hela dagen, men trött. 
Vi hade en mysig dag! Hon var sådär härligt gosig, busig och nöjd!
Här är lite bilder jag tog:





Hon hostar jättemycket nu så hon halvsatt när hon somnade på dagen. Ser inte så skönt ut, men hon sov iaf.



Spexfia!



Vi byggde med duplo en hel del. Mysigt!

När jag lagade mat underhöll hon sig själv såhär:





Jag vet att nappen är i mest hela tiden, men hon är så trött hela tiden så hon får ha den helt enkelt. När hon mår bra behöver hon inte ha den.

Glädjen var stor när Seth kom hem. Inte för att det syns här, men så var det 😊.

Idag har vi alla varit iväg på jobb och förskola/skola. Tess var jättetrött när hon kom hem, men det är inte så konstigt. Dels äter hon penicillin och inatt sov vi inte mycket för hon hostade massor och kräktes en hel del pga det. Stackars liten. Det är grymt påfrestande att se hennes lilla kropp skaka av hostan och hon försöker sova, men kan inte. Hoppas verkligen astmamedicinen kommer hjälpa här framöver!!!

Ikväll har jag varit på keramiken. Alltid lika skoj! 
Jag fick med mig mitt första tårtfat hem. Det är snett och vinnt (stavning? Är det ens ett ord?) men jag har gjort det själv och det var första gången jag drejade ngt dylikt så jag är stolt! 


Avslutar denna dag med några härliga rader från Steven Curtis Chapman!! 


Ta hand om dej min vän!!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0