Lite ditt och datt

God kväller!! 
Här sitter jag och dricker te och tittar på semifinal i Eurovision song contest. 
Jag brukar aldrig titta på semifinalerna, men gärna på finalen. 
Jag kom hem från keramiken för en liten stund sen. Jag vet att jag tjatar, men vad galet härligt det är att få va där varje tisdag. 

Jag är ju fortsatt hemma med Tess denna vecka. Idag har hon varit sååå trött. Inte alls sig själv, förutom små stunder. Som tex när hon fikade lite :).
Vad kladdig du är, sa jag och han satte direkt fram sina händer och visade hur kladdig hon var :). Men man ser i hennes ögon att hon är trött även om hon ler och är glad här!

Eftersom hon var så trött satt vi i soffan och tittade på Frost för första gången. Hon tittade på hela utan att tröttna! Hon tyckte snömonstret var läskigt, men i övrigt satt hon med nappen i munnen, höll min hand och tittade.
Gosiga tjej!

Seth och Stefan var iväg till Södertälje idag för att få hjälpmedel till datorn pga hans dyslexi. Jättebra, eftersom man inte skriver ut sånt till dyslektiker längre i Örebro. 

Jag fick denna bild skickad till mig. Matstopp på McDonalds och Seth gick för första gången från Happy Meal till Big Mac. 

Älskade unge!!!

Det har regnat hela dagen idag, men när jag åkte hem från keramiken hade det spruckit upp och det var en otroligt vacker himmel.

En bild gör aldrig verkligheten rättvisa, men det var väldigt fint!!! 

Nu dricker jag te i min nygjorda mugg. 

Kram pårä min fina vän!!!


Kommentarer
Postat av: Annika

Vad duktig du är.Den var jättefin muggen. Är ledig idag för jag jobbar helgen. Njuter av ledigheten. Ha det gott.

Svar: Oh tack!! Passa på att njuta av en ledig dag!!! Hoppas du får en bra jobbhelg!! Kram
Maria

2015-05-21 @ 12:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0