Ännu mer pepparkakor - och lussebullar

Hej hej.
 
Hur har din helg varit? 

Inatt sov vi ganska bra, Tess och jag. Hon hade en del hostanfall, men inte i närheten av lika illa som förra natten. Jag har varit galet trött idag, trots att jag sov länge på morgonen. Tess har varit helt feberfri idag och varit pigg - fantastiskt! Halleluja! Hon hostar och är hes, men mår i övrigt bra. 
Trots tröttheten fick jag lite lussekatter bakade. Tess hjälpte mig och såhär såg hennes bulle ut :). 
Gostjejen!!! 
 
Grannarna har rensat i sitt förråd i helgen och det har varit riktigt bra för Tess. Hon har fått massa av Cornelias kläder :). Och denna väska, som inte har lämnat Tess sida, sedan hon fick den :). 
 
Stefan och Inger åkte till Göteborg och Connect Church vid lunchtid och jag och barnen åkte till Mosås. Det var bra länge sedan vi sågs nu. 
För 10 år sedan startade vi en tradition, Lovisa och jag, nämligen att baka pepparkakor tillsammans. Första gången var Hugo ca 3 månader och Seth minus en månad haha. Han var alltså i min mage :). 
 
Vi har försökt ses för att göra pepparkakor ihop sedan dess. Nu hade Lovisa gjort en jättegod pepparkaksdeg, som barnen bakade av. 
Underbara barn!!!
 
Jag har välsignats med fantastiska vänner. Ibland känner jag mig helt speechless.
Idag var Badde förbi med denna blomma till oss, som en uppmuntran. Wow!
Vilken glädje efter ett par ganska tuffa veckor!
 
Nu väntar en ny vecka! Ser fram mot det :). 
Stor stor kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0