Kalas

Hej min vän!
Här finns inte mycket nytt att berätta, för status är detsamma med mig. 
Däremot har Seth och hans klasskompis Linnea haft kalas idag. Det är en månad tills Seth fyller och nästan en månad till Linnea fyller år, men det var denna helg vi fick ihop det :).
Jag kunde ju tyvärr inte vara med, men barnen och Stefan åkte iväg och Stefan fungerade som lekfarbror!! Hihi, lite otippat, men kul!!
Temat var spionkalas, så såhär såg Seth ut när de åkte :)
 
Jag fick lite bilder skickade till mig :).
 
Tess ville ju va med när det öppnades paket och storebror är en väldigt fantastisk storebror och har ofta ett enormt tålamod med henne och låter hnne vara med. Dessutom var det flera av tjejerna i klassen som lekte med henne och hon pratade mycket om "mina kompisar" när hon kom hem.
Seth har världens goaste klass. De är så härliga med varandra och har roligt tillsammans. Det är lätt att ha kalas med hela klassen såhär. 
 
Imorrn ringer jag vårdcentralen för att höra vad jag kan göra med denna hals... Svårt att jobba när man inte kan prata - ja, jag har ju feber fortfarande också och då ska jag ju definitivt inte jobba... Hoppas den släpper av snart.
 
Hoppas du haft en fin helg!!!
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig!

Svar: Tack 💗
Maria

2015-11-22 @ 21:29:34
URL: http://livet-enligt-johanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Kul med kalas. Synd att du fortfarande är så pass dålig. Men det vänder snart hoppas jag. ❤

Svar: Ja nu vänder det 😊👍🏻 Jäätekul med kalas och att barnen blev nöjda!!
Maria

2015-11-23 @ 08:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0