Skärpa till sig

Hej min vän! 
Hur mår du idag? 

Jag märker att jag skriver väldigt korta inlägg nu för tiden. Visst kan det vara mycket bilder, men inte så mycket text. Jag läser lite gamla inlägg i min blogg då och då och jag berättade mer, skrev utförligare osv. Jag ska försöka bli bättre på det. Det är nog så att det är lite mycket nu, så jag gör det lätt för mig helt enkelt. Grejen är att jag ju gillar att skriva och lägga tid på bloggen. Hm... Ska skärpa mig 😊.

Tess är en pysseltjej. Idag hittade jag dockornas kläder upphängda på soffan "föj att tojka", som hon sa 😊.
Suddig bild och inte så många dockor med, men du förstår grejen...

Önskar dej god natt nu min vän, så skärper jag till mig en annan dag 😜.

Kram 




Kommentarer
Postat av: Anita

Jag läser dina inlägg på bloggen för att jag tycker det är trevligt att följa ert vardagsliv. Ni kommer liksom närmare Oxie då.

Svar: Tack för det!! Det gör mig glad
Maria

2015-11-14 @ 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0