Stämbandsinflammation

Hallojsan vänner! 
Jorå, jag har stämbandsinflammation och är ordinerad tystnad... Gaaaah. vad det är svårt att vara tyst!! Eller det går ju bra när jag är ensam hemma, men inte när det är folk omkring mig. Jag tycker om att prata serru... Ja, då får vi se hur länge detta sitter i. Det är ju bättre idag än igår, så det tar nog inte så många dagar innan det är borta, hoppas jag.
Nu är jag ju iaf rätt pigg. Inte helt återställd efter all feber, men ändå uppe och igång. Skönt!!
 
Tess är ju pratglad och idag ordnade vi lite i hennes rum inför advent. Hon gick och sjöng "Nu är det jul igen" hela tiden och var såååå glad. Roligt att hon också tycker det är mysigt med advent och jul. 
Suddig bild igen... Men hon rör sig hela tiden. Här busar hon med mig och det syns på hela uppsynen :). Älskade unge!!
 
Nu ska jag fortsätta vara tyst här hemma! Hoppas du ar en bra kväll!
Kram kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0