Suuuuuuk

Hej hej.
Ibland blir det inte som man tänkt sig... Ikväll är Watoto här på Ritz och min kyrka står som värdar och jag är sjuk!! 😩
Jag fick feber igårkväll därav att jag inte bloggade igår. Jag sov som en kratta med värk i armar och ben och med frossa. Men när man ändå är hemma på dagen gör ju inte det något. Det som är trist är att jag missar Watoto!! 

Hoppas febern släpper av snabbt för vi ska egentligen få besök från Avesta på lördag...

Vi vaknade till ett vinterlandskap imorse. Lööööööv it!!


Tänk att ha vänner som hjälper en när man är sjuk. Alex handlade lite åt mig och Elias hämtade barnen. Fantastiskt!!
Inatt kommer Stefan hem från Arvidsjaur och det känns ju bra särskilt nu när jag mår såhär...

Tess och jag just nu. Hon får somna i vår säng för jag orkar inte sitta och natta henne...  
Jag har en värmedyna på mina fötter för att jag inte får upp värmen i den. Ljuvligt att ha en värmedyna!!!

Hoppas du har en fin kväll. Jag orkar helt enkelt inte skriva mer...
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0