Full söndag

Hej hej.
Igår var det en fullspäckad dag med frukost med en vän, kyrka och sen middag med vänner! Galet härlig dag!!!
Sämre frukost kan man äta 😊.

Promenad till kyrkan efter frukost! 

Och så GOD middag med goda vänner 😊🙌🏻.

Eftersom det var kanelbullens dag igår hade jag bakat kanelbullar som jag tog med. Det är ju galet gott alltså!
Mmmmm.

Sen var det en sån där fantastisk himmel igårkväll igen. Oktober 2015 bjuder på fantastiska solnedgångar!

Idag när jag och barnen cyklade hem stannade vi till och plockade blommor. I somras visade jag i ett inlägg att det är så vackra blomsterängar på Hertig Karls allé här i Örebro. De blommar fortfarande och Seth har velat plocka blommor där hur länge som helst. (Man får plocka av dessa blommor). Så idag gjorde vi slag i saken!

Ja, Tess behöver byta hjälm... 

Härligt!!

Ikväll har vi haft life här igen. Älskar det!!!

Tyvärr är jag rätt hängig och har dragits med en förkylning i flera veckor. Jag är rätt sliten och vi sover ju fortfarande inte superbra, även om det är bättre än hur det var fram till maj då vi fick astmamedicin till Tess. 
Så nu ska jag krypa ner i sängen och säga hej till kudden och hoppas på att jag vaknar lite piggare.

Stor stor kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0