Höstfest no3

Hej hej.
Idag gick den tredje höstfesten a la Nyström/Kindevåg av stapeln. Steff var dock inte hemma för han var i Stockholm på Hillsong Networkday. Vi fick ingen barnvakt så därför var inte jag med! Men vi hade en go dag här hemma.

När jag grejade det sista med kakor och sånt inför höstfesten, så lekte barnen på Seths rum. 
Så härligt det är när de leker bra tillsammans och det faktiskt är just så idylliskt som det ser ut 😊. 

Redo och klar för fest😊.

Brudarna... Haha. 
Efter tacosen hade barnen bestämt att alla skulle dansa till varsin låt. Alex och jag dansade tillsammans 😂...
Haha.
Seth danser till sin låt 😊.

Haha, ett försök till spindelnät och klubbspindlar. 

Gandalf var med på sitt egna vis...

Efter ett tag, när maten sjunkit ner, var det dags Med fika.
Muffins, kex, marshmallows och kattbajs (chokladbollar). Tess kommentar var: "Jag vill inte äta bajs..." Hihi. Det behövde hon inte heller förstås 😉.

Spindelmuffins.

Kex.



Efter fikat och lite tävlingar gick vi till kyrkogården och tände ljus. Vi tände ett för Silas.
Vad vackert det är!

Minneslunden ligger under/invid ett stort  träd. Så fint!

Seth och Alex vid våra ljus.

Det blev en känslosam och fin stund där! Glad att vi gick dit!!

Väl hemma var det skattjakt och godisätande och häng! 
När vi sagt god kväll och god natt fick Tess välling och hon har ju helt klart sin egen stil den damen:
Haha. Goa unge!!

Nu sover båda barnen, Stefan är hemma igen och jag ska umgås med honom lite nu. Så jag önskar god natt och tackar för mig för idag.

Kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0