Kalasdag

Hej hej.
Idag har vi kalasat för och med farmor/svärmor/mamma som fyllde 65 år igår. Hon har bjudit på trerätters middag, tårta  och annat gott.
Mysigt att få träffas allihopa!

Svägerska Emma-Karin och jag 😜.


My Love och jag 😄.

Födelsedagsbarnet fick också snällt ställa upp 😊 haha. 

Vi har haft en mysig och lugn dag. Eftersom Mina tycker det är roligt att va med Tess så blir det så lugnt för oss. Hon tar hand om Tess så otroligt bra!! Seth ser vi inget av alls när vi är här. Han hänger antingen inne i Jonas rum eller så leker hon med Mina.

Haha en stund såg det ut såhär idag:
Sociala klubben 😉
Men det har förstås inte sett ut sådär hela dagen. Vi har tagit promenader, pratat och ätit också. 

Tess hjälpte farmor att duka. 

Fint med höstlöv som duk.

Alltså jag älskar höstfärgerna som är nu!!!

Kom ihåg att ställa tillbaka klockan ikväll 😊⏰.
(Gillar inte detta med att ställa om klockan när man har mindre barn!!!) God morgon imorrn runt 5 liksom...

Hoppas din dag har varit fin!!!

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Ja här vaknade F vid midnatt och var uppe dryga timmen å lekte samt spelade Settlers med oss (svågern var här) så vi tänkte att vi kunde få en sovmorgon tack vare det men vid se skulle han upp :(
Kram på er

Svar: Ja de gör sällan som vi vill när det gäller att sova 😉😉
Kram
Maria

2015-10-25 @ 09:33:14
URL: http://katzja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0