Life - Livet

Hej hej. 
Nu är det dags att sova för mig, men jag ville bara titta in här och säga hej först. 
 
Såg denna bild, som jag tog igår när vi åkte hem ifrån Jönköping. Så otroligt vacker solnedgång det var! 
Det syns ju aldrig på samma sätt på bild, men det ger en liten hint om hur det såg ut. 
 
Ikväll har vi haft LIfe här hemma. Som jag trivs när vardagsrummet är full med folk!
Mörk och suddig bild och jag glömde ta kort åt andra hållet där det satt massa folk också, fast på stolar. 
 
Den här damen låg i puffen mitt i alltihopa :). Barnen trivs lika bra som jag :). 
 
Måndagar är alltid lite stressiga med att hinna hem, få i barnen mat, plocka undan katten och plocka fram mackor, te och kaffe. Men sen när folk kommer och droppar in i vårt hem, så fylls jag av sån glädje. Detta är ju livet! Att dela livet med andra på det här sättet! Jag är så glad och tacksam! Allt är inte på topp hela tiden - förstås - men jag vill ha fokus på det som är bra! Min kyrka och att få bygga kyrka är något som är riktigt bra i livet!!
 
Stor stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0