Överraskning

Vår son är så härlig!! (Ja, jag vet att jag är partisk, men det får man va när det gäller ens barn 😉).
När han och Stefan var på GP på Friends Arena fick han ju några kort tillsammans med några från världseliten. Jag gjorde en mugg till honom med två av dessa bilder. En med Fredrik Lindgren och en med Tai Wofinden (som vann alltihopa). 
Idag kom den och jag la in den på hans rum som en överraskning. En stund efter att han kommit hem från skolan hittade jag honom såhär:
Han var helt tyst och glädjetårar rann... Först trodde jag han gjort sig illa, men han var bara glad. Sen kramade han mig läääänge! 
Goa unge!!! Inte svårt att göra honom glad inte.

På tal om glädje. Alex skickade ett sms när hon hämtat sina barn på skolan och sa att det hängde en påse på vår dörr... Ja, där i låg detta:
Galet vad glad jag blev!! Jag har ingen aning om vem det är ifrån. 
Det muntrade upp i sjukstugan iaf 😊

Tess har fortfarande feber och jag är också hängig i förkylning och halsont. Så uppmuntran kom verkligen rätt dag 😊

Glad tjej, men inte för pigg... 

Hoppas du haft en fin dag!!!
Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0