Supermum

Hej hej hallå!
Hur står det till en dag som denna??
 
Jag hämtade barnen lite tidigare idag och åkte till doktorn med Tess (Seth fick följa med) för en återkontroll efter att hon hade två öroninflammationer i våras. Efter det for vi till Marieberg för att köpa lite vinterskor till barnen. Vi passade även på att äta på MacDonalds. Usch vad jag inte tycker det är gott, men barnen gillar det. 
 
Jag skulle ta kort och skicka till Stefan, som är i Malmö. Haha, Tess är en riktig liten spexare :).
 
 
Loooooooove this kids!
 
Idag känner jag mig såhär:
Haha, har visat denna tidigare, men jag gillar den. Ibland när man har mycket omkring sig och vardagen rusar på med allt så är det lätt att se det man inte hinner och klarar av. Jag vill se det jag klarar av istället för det jag inte gör. Och när jag ser allt jag faktiskt är och gör då känner jag mig som en supermamma, trots att tvätten ligger ovikt i soffan, disken samlar sig på diskbänken, det inte är dammsugat och barnen fick äta på MacDonalds...
Come on all mums!! We are wonderful!!!
 
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och där såg vi ändå allt som inte är gjort 😉😉
Du är en supermamma, du bär ett stort ansvar och du gör det bra. Love U ❤❤❤

Svar: Haha det tänkte jag inte på... Ändå var det fler grejer jag inte hinner med än det jag skrev...
Maria

2015-10-22 @ 07:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0