Feber i benet

När storebror är hemma med feber och lillasyster slår sig på benet när hon är på förskolan, kan det låta såhär när mamman hämtar henne:
"Mamma, jag haj febej i mitt ben." :)

Underbar kommentar!!! 

Nu har Stefan varit borta hela veckan och vi längtar efter honom allihopa! Tess tog fram sina pärlor (säger man så om såna grunkor med en pinne, som man sticker ner i en platta med hål?) och började pärla.
"Jag byggej till pappa", sa lillasyster :). Storebror och hon satt länge tillsammans och grejade. Tycker alltid det är så mysigt när de gör det!!

Imorrn går jag och jobbar och Stefan är hemma med Seth. Vobbar, kallas det visst ;). 

Kram kram 

Kommentarer
Postat av: Mummen

Härliga Tess, hoppas febern i benet har har blivit bra....

Svar: Ja det var visst över idag för nu har inte Seth feber (bara ont i halsen)... :)
Maria

2015-09-24 @ 21:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0