Vår lifegrupp och Connect Örebro!

Hej min vän!
Idag är det måndag, vilket betyder Lifegrupp. Älskar måndagar!!! Vi är så många nu så vi måste delas, vilket vi kommer göra nu i veckan. Så roligt! 
På riktigt är jag så otroligt glad för lifen!! Jag kanske tjatar, men det är så härligt folk. Det kommer nya varje gång och alla är så goa! Det är som om man känner varandra direkt när vi ses! Vi ber tillsammans, sjunger lovsånger, pratar om Jesus och umgås! Meningen med lifen är att den ska växa och delas hela tiden. Det är inga statiska grupper utan en rörliga - kan man säga. 
Connect Örebro växer och det känns så gott! 
Jag älskar min kyrka och människorna i den och jag älskar Jesus!! 
Alla - om man tror eller inte - är välkomna att va med eller bara kolla läget eller så!!! 

Lite suddiga bilder från ikväll. Vi fick dela upp oss i två rum under fikat för att få plats. 

Nu önskar jg dej en fortsatt bra vecka!!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0