90 årsfest

Hur coolt är det inte att mormor och morfar idag firar 68 år som gifta?!? Granatbröllop!!! Dessutom fyller mormor 90 år imorgon! Hurra hurra hurra hurraaaaa! Dessutom har Elias namnsdag och det heter min morfar och Seth heter det i andranamn! Hurraaaa!!

Mormor!
Morfar och pappa som filmar där bakom 😊.
Fina mormor och morfar!

Och så jag... 😊

Hanna, som är 9 år, gjorde födelsedagstårtorna! 
Duktig tjej!!
Wow!

Mammas kusin Kinna, mormor och morfar.

En annan kusin till mamma: 
Erik

Mormors lillebror Birger.

Albin, Hanna och Åsa spelade för mormor (och oss andra). 

Ja, just det. Jag glömde ju säga att det var jag och Seth som åkte till Kisa över dagen idag. Vi gjorde bedömningen att Tess inte orkar åka fram och tillbaka på en och samma dag. Så Stefan och hon blev hemma. 
Men denna sköning var med så vi fick en heldag ihop. Så mysigt!!!

Hanna, Seth och Albin.

När vi åkte hem, nu ikväll så var det regnbågar med oss nästan hela vägen. Så växlande väder. Sol, regn, ösregn, sol igen osv. 
Fint! 

Jag fick den här bilden skickad från Stefan. De hade det bra tillsammans här hemma.

Hoppas du haft en fin helg! Och att du har all kraft du behöver inför veckan som kommer! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart man ska få ett paket digestivekex i 90-årspresent! :)
/E-K

Svar: Haha självklart 😊
Maria

2016-04-18 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0