Barnkalas

Idag hade vi planerat för ett litet litet barnkalas för Tess. Det var fyra barn bjudna med medföljande förälder/föräldrar. Men två av barnen blev sjuka och kunde inte komma. Så det blev ett minikalas istället. Ebba kom med mamma Matilda och lillebror Noel. 
Det blev bra mysigt och roligt! De är så goa ihop de där två! 
Och de här två fina! Så härligt att få kvalitetstid med Matilda!!

Stefan skjutsade Seth till ett annat kalas och när han kom hem därifrån blev det fiskedamm för tjejerna. 

Spänningen var stor...

"Titta Ebba, du fick samma dom mej", utropade Tess när Ebba fick sin påse. 😊.

Strax innan de kom hittade jag Tess i soffan:
Hon sov så skönt så! 

Ja, måste ju berätta vad hon gjorde imorse. Efter frukost gick hon och pratade om att hon var mer hungrig och ville ha en crisp. När varken Stefan eller jag var snabba nog och gjorde iordning det till henne hörde vi hur hon styrde i köket och såg detta:

Kylskåpet började pipa för det stått öppet för länge och en stol stod där, som hon klättrat upp på för att nå smöret. jag tycker hon var duktig som fixade själv 😊.

Seth har haft en rolig dag med kalas och fotbollsträning så han somnade nöjd och glad ikväll. 
Nu ska jag också sova. God natt!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Klart hon fixa själv 😃 hon är ju stor tjej nu 😃❤❤❤

Svar: ❤️😊
Maria

2016-04-04 @ 00:51:18
Postat av: Annika

Jätteduktig tjej, söt är hon också.

Svar: Tack 😊💗
Maria

2016-04-05 @ 14:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0