Kyrkan

Hej hej.
Ikväll hade/har - jag och barnen stannade inte till det var slut, eftersom det blev för sent för dem - Creative team night med kyrkan. Connect är en väldigt kreativ kyrka med mycket ljus, ljud, sång, musik, dans, kids, youth osv osv. Så ikväll är det ett gäng från Göteborg här och undervisar och pratar om kreativitet! Så bra!!
Ann-Sofie har tagit bilden.

Anna Andermo undervisade. Hon är kreativ pastor i kyrkan. Underbar människa!!!

Men som sagt, jag och barnen fick åka hem så de kommer i säng. Jag vill inte att Tess blir sjuk pga sömnbrist... 
Hon har dock så svårt att somna igen nu om kvällarna. Trist. Vet inte om det beror på en ny medicin hon har. Hon verkar få kryp i benen iaf och det kan nog vara av medicinen. 

Nu har hon iaf precis somnat. 

Hoppas du haft en fin dag min vän!!!
Kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0